fredag den 28. november 2008

M1K

1.000 medlemmer i Facebook-gruppen Jeg har kørt i en elevator kontrolleret af Erik Midutzki! Hvem skulle have troet det, da jeg i august måned oprettede gruppen for at lave lidt sjov på Koldingbibliotekerne, hvor vi har to elevatorer under Midutzkis beskyttelse.
Lidt over tre måneder senere, vi skriver i dag 28. november 2008, er det ikke desto mindre en realitet!


Undervejs har jeg moret mig ganske meget over det eksploderende medlemstal; til stor gene for mine omgivelser, der temmelig sikkert er ret trætte af at høre om den sagnomspundne elevatormand, Midutzki.

Med de 1.000 medlemmer er en stor milepæl nået, selvom det først på det seneste er blevet en 'ambition' for undertegnede at nå de tusind elevator-sjæle i gruppen.

Men hvad siger det egentlig om fænomenet Facebook og os brugere, at over tusind mennesker samles i en gruppe, der hylder en helt almindelig mand, der lever af at kontrollere elevatorer i den sydvestlige del af kongeriget. Jeg ved det ikke, men nøjes blot med at more mig over det. Kun for sjov - Fanklubber.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar