onsdag den 1. september 2010

Aldrig mere unplugged

Mere end to uger efter den i øvrigt fantastiske U2-koncert i Horsens har jeg stadig lidt susen for ørerne. Jeg vil derfor opfordre alle, der skal til koncerter eller store sportsarrangementer til at iføre sig ørepropper, så de ikke risikerer at skade hørelsen.

Jeg er efterhånden ved at være lidt nervøs for, at jeg ikke slipper helt med min tinitus eller havd det nu er:
Så tag for Guds skyld ørepropper på, når I går til koncerter eller lignende.
Jeg har selv investeret i et par lineære ørepropper, som uden tvivl vil bruge, når jeg senere på året skal til Manchester og se fodbold, og når jeg næste år skal i Parken og høre The Wall med Roger Waters. Så fik jeg også lige det nævnt.

ALDRIG MERE UNPLUGGED!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar