torsdag den 10. april 2008

FinAle i Nebel

Så sidder jeg i Vester Nebel for sidste gang, og jeg har været så heldig at få en specialøl af to af mine trofaste lånere. Der er meget passende tale om en FinAle fra Gourmet Bryggeriet. Jeg glæder mig meget til at smage denne spændende ale; måske sammen med den chokoladekage, som en af skolebibliotekarerne har bagt til mig i dagens anledning. Kagen smager fremragende og er udstyret med et enkelt fødselsdagsflag på halv stang :-) For der er jo i sandhed en sørgelig dag, men på tirsdag starter det nye liv, når Biblioteksstation Vester Nebel åbner henne i Brugsen. Måske vil der blive spillet en lille fanfare, så Thank you for the Music, Nebel!

1 kommentar:

  1. FinAle er en fin fin øl. Kan desuden også anbefale GB Blonde der kan indtages i store mængder

    SvarSlet